پیش‌بینی بارش‌های رگباری در برخی استان‌ها (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) مادر مشهدی چهارقلو به دنیا آورد + فیلم خروج قطار باری از ریل در ازنا لرستان (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) تاکید شهید رییسی بر مردمی کردن حفاظت از محیط زیست دستگیری ۲ شکارچی قوچ‌های وحشی در نیشابور| جریمه شکار هر قوچ ۸۰ میلیون تومان تعیین شده است سقوط خودرو در نیشابور ۲ مصدوم برجای گذاشت+تصویر (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری قاتل مسلح و اعترافات این فرد جانی(۱۱ خرداد ۱۴۰۳) مرگ‌های تلخ در پشت صحنه فیلم‌ها و سریالها | بازخوانی حوادث مرگبار سینمایی بهترین زمان مصرف سرکه سیب برای کاهش وزن و قند خون | خواص سرکه سیب را بشناسید با مهمترین عوامل گرمازدگی آشنا شوید | چه چیزی باعث گرمازدگی می‌شود؟ فعالیت بدنی کم در اوقات فراغت و کاهش خطر سکته مغزی واقعا مجبوریم روزانه ۸ لیوان آب بنوشیم؟ چگونه در سوگ به کودکان کمک کنیم؟ ترکیب طب ایرانی و نوین برای ترک سیگار تولد سومین گورخر پارک ملی کویر سمنان گیر کردن پاترول روی ریل، قطار تهران - یزد را متوقف کرد + فیلم دبیر ستاد ملی جمعیت: به دنبال افزایش حق فرزند و همسر برای کارکنان دولت هستیم صفر تا صد قوانین مربوط به «موتورسیکلت‌های پاکشتی» قیمت پیش‌فروش سؤالات امتحان نهایی با ارز دیجیتال اعلام شد! حریق منزل مسکونی در الهیه اطفا شد+تصویر
سرخط خبرها

«هانی کُرده» دستگیر شد (۱۰ تیر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۲۱۰۷
  • ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
«هانی کُرده» دستگیر شد (۱۰ تیر ۱۴۰۲)
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سطح یک تهران به نام «هانی کُرده» خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ بابک نمک شناس؛ رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: در روز‌های گذشته فیلم حضور یکی از اراذل و اوباش سطح یک تهران به نام «هانی کرده» و نوچه‌هایش در تمرین تیم استقلال در فضای مجازی منتشر شد.

وی افزود: در این فیلم درگیری بین این اراذل و هواداران تیم استقلال رخ داده است که سریعاً برای این موضوع پرونده‌ای در پلیس اطلاعات تهران بزرگ تشکیل شد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ گفت: «هانی کرده» از اراذل و اوباش سابقه دار است که بار‌ها تعهد داده رفتار‌های خارج از عرف جامعه انجام ندهد و این چنین رفتار‌های او به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

نمک‌شناس گفت: به همین دلیل دستگیری این اراذل در دستور کار قرار گرفت و فورا این فرد دستگیر شد تا پرونده به مراجع قضایی ارسال شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->